Фізика 2 курс група 3-19

Для переходу до уроку, клацніть потрібну вам тему

№ уроку

Тема уроку

1

Повторенняя за 1 курс. Діагностична контрольна робота

2

Пароутворення і конденсація. Насичена й ненасичена пара. Вологість повітря. Методи вимірювання вологості повітря

3

Властивості рідин. Поверхневий натяг рідини

4

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1 «Визначення  коефіцієнта поверхневого натягу рідини»

5

Явище змочування. Капілярність

6

Будова і властивості твердих тіл. Кристалічні й аморфні тіла

7

Види деформацій твердих тіл

8

Механічні властивості твердих тіл. Закон Гука. Модуль Юнга.

9

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2 «Визначення модуля пружності різних речовин»

10

Рідкі кристали та їх властивості. Полімери та їх властивості, застосування. Рішення задач, узагальнення

11

Навчальний проект (захист).  Дифузія та її значення.   Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла

12

Навчальний проект (захист).  Дифузія та її значення.   Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла

13

Різнорівнева тематична контрольна робота.

14

Інструкція з БЖД. ФП №1 «Вивчення руху тіла під дією сили тяжіння»

15

Інструкція з БЖД. ФП №2 «Дослідження механічного руху з урахуванням закону збереження енергії. Визначення тривалості польоту кульки кинутої горизонтально»

16

Інструкція з БЖД. ФП №3 «Вивчення одного з ізопроцесів. Дослідна перевірка ізобарного процесу»

17

Інструкція з БЖД. ФП №4 «Визначення коефіцієнта поверхневого натягу води»

18

Інструкція з БЖД. ФП №5 «Визначення модуля пружності гуми»

19

Інструкція з БЖД. ФП №6  «Вимірювання прискорення вільного падіння»

20

Електромагнітна взаємодія

21

Електричне поле

22

Напруженість електричного поля. Принцип суперпозиції

23

Електрична взаємодія точкових зарядів. Закон Кулона

№ уроку

Дата

Тема уроку (для переходу до уроку клацніть лівою клавішею миші на тему відповідного уроку)

Домашнє завдання

за підручником:

Фізика і астрономія 11 клас Володимир Сиротюк

http://atsig.kl.com.ua/fizastr/

23

12/03

2 курс, урок №23. Електрична взаємодія точкових зарядів. Закон Кулона

§1 вчити, №1.3 письмово

24.

17/03

2 курс, урок №24. Речовина в електричному полі

§2 вчити

25

19/03

2 курс, урок №25. Провідники і діелектрики в електричному полі

 

§2 повт, №1.20 письмово

26

24/03

2 курс, урок №26. Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі

§3 вчити, №1.6 письмово

27

26/03

2 курс, урок №27. Потенціал електричного поля

§2,3 повт.

28

31/03

2 курс, урок №28. Різниця потенціалів

§1-3 повт, №1.5 письмово

29

02/04

2 курс, урок №29. Зв’язок напруженості електричного поля з різницею потенціалів

§1-3 повт.

30

07/04

2 курс, урок №30. Електроємність. Електроємність плоского конденсатора.

§4 вчити, №1.7 письмово

31

09/04

2 курс, урок №31. З’єднання конденсаторів.

§4 вчити, №1.8  письмово

32

14/04

2 курс, урок №32. Рішення задач на з’єднання конденсаторів.

§4 повт., задача в конспекті письмово

33

16/04

2 курс, урок №33. Енергія електричного поля. Використання конденсаторів у техніці.

§1-4 повт., №1.15 письмово

34

21/04

2 курс, урок №34. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 3 «Визначення енергії зарядженого конденсатора та його ємності»

§1,2 повт.

35

23/04

2 курс, урок №35. Узагальнення, підготовка до ТКР

§1-4 повт.

36

28/04

2 курс, урок №36. Різнорівнева тематична контрольна робота.

 

§1-4 повт.

37

30/04

2 курс, урок №37. Постійний електричний струм. Сила струму

§5 вчити

38

05/05

2 курс, урок №38. Робота й потужність струму

§7 вчити, №1.41 письмово

39

07/05

2 курс, урок №39. Рішення задач на роботу й потужність струму

§7 повт., №1.42 письмово 

40

12/05

2 курс, урок №40. ЕРС. Закон Ома для повного кола

 

§6 вчити 

41

14/05

2 курс, урок №41. Рішення задач на закон Ома для повного кола. Правило Кірхгофа

 

§6 вчити 

42

19/05

2 курс, урок №42. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 4 «Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму»

§6 повт. , №1.59 письмово 

43

21/05

2 курс, урок №43. Розрахунок електричних кіл з послідовним і паралельним з’єднанням провідників.

§5 вчити, №1.61 письмово 

44

26/05

2 курс, урок №44. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 5 «Перевірка законів послідовного та паралельного з’єднання провідників»

 

§5-7 повт.  

45

28/05

2 курс, урок №45. Рішення задач

§5-7 повт., №1.49 письмово 

46

02/06

2 курс, урок №46. Безпека під час роботи з електричними пристроями. Узагальнення знань, рішення задач

 

§8 вчити, §5-7 повт.  

47

04/06

2 курс, урок №47. Різнорівнева тематична контрольна робота.

§5-7 повт . 

48

09/06

2 курс, урок №48. Електричний струм у металах. Залежність питомого опору від температури. Надпровідність

§9 вчити, , №1.85 письмово

49

11/06

2 курс, урок №49. Електропровідність напівпровідників. Власна і домішкова провідність напівпровідників.

§10 вчити, §9 повт.

50

16/06

2 курс, урок №50. Електронно-дірковий перехід: його властивості і застосування

 

§10 повт. 

51

18/06

2 курс, урок №51. Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 6 «Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом»

§9, 10 повт. 

52

23/06

2 курс, урок №52. Напівпровідникова елементна база сучасної мікроелектроніки

 

§9, 10 повт.  

53

25/06

2 курс, урок №53. Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів

§11 вчити, №1.108 письмово

54

30/06

2 курс, урок №54. Електроліз та його закони

§11 повт., №1.116 письмово 

55

 

2 курс, урок №55. Рішення задач на  струм у розчинах і розплавах електролітів

§11 повт., №1.114 письмово 

56

 

2 курс, урок №56. Газові розряди та їх застосування. Плазма

 

 §12 вчити

57

 

2 курс, урок №57. Електричний струм у вакуумі. Термоелектронна емісія

 §13 вчити, §9-10 повт.

58

 

2 курс, урок №58. Застосування електричного струму у різних середовищах у техніці і технологіях

§11-13 повт., навчальний проект письмово

 

59

 

2 курс, урок №59. Навчальні проекти.
Напівпровідникові прилади та їх застосування.

§9-13 повт. 

60

 

2 курс, урок №60. Електрична і магнітна взаємодії. Взаємодія провідників зі струмом

 §14 вчити  

61

 

2 курс, урок №61. Магнітне поле струму. Лінії магнітного поля прямого і колового струмів

 

 §14 повт.

62

 

Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції

 §15 вчити, №1.126 письмово  

63

 

Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера

 §16 вчити (сила Ампера) , №1.134 письмово

64

 

Дія магнітного поля на рухомі заряджені частинки. Сила Лоренца

 §16 вчити (сила Лоренца), №1.134 письмово 

65

 

Принцип дії електричних двигунів постійного струму

 §16 вчити (електродвигуни) 

66

 

Електромагнітна індукція

§17 вчити, §14-16 повт., №1.159

67

 

Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля

§18 вчити, §14-17 повт., гот. до ЛР

68

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 7 «Дослідження явища електромагнітної індукції»

§14-16 повт. 

69

 

Використання явища електромагнітної індукції в сучасній техніці і технологіях. Підготовка до ТКР

§17-18 повт.  

70

 

2 курс. Урок №70. Різнорівнева тематична контрольна робота з теми «Електромагнітне поле»

§14-18 повт. 

71

 

Механічні коливання. Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань.

§19 вчити, №2.2 письмово  

72

 

Гармонічні коливання математичного й пружинного маятників.  

§20 вчити, §44-47 (10 кл),  §1-19 (11 кл.) повт., №2.6, 2.7 письмово 

73

 

Узагальнення і систематизація пройденого за 2 курс

 

§44-47 (10 кл),  §1-20 (11 кл.) повт.

Для виконання дистанційних завдань заводимо новий зошит у клітинку на 36 аркушів. Цей зошит ви здаєте у перший день виходу на заняття після карантину.

Письмові дистанційні завдання, а саме:  конспекти, письмові домашні задачі, лабораторні роботи, роботи фізичного практикуму –  виконуємо в цьому зошиті! 

Фотографії виконаних вами письмових домашніх завдань надсилайте на електронну адресу ppl38naur5@gmail.com. У полі «Тема» зазначайте групу, прізвище та номер задачі, наприклад:

3-18, Петров Петро,  №3.11

Питання, які виникають при виконанні дистанційних завдань, також надсилаємо на вказану електронну пошту. У полі «Тема» при цьому зазначайте, що це – питання з теми,  групу та прізвище та номер задачі, наприклад:

3-18, Петров Петро, ПИТАННЯ З ТЕМИ

Удачі вам, шановні здобувачі освіти, в самостійному опануванні знань!

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Авторизація
*
*
Генерація паролю