Для переходу до уроку, клацніть потрібну вам тему
№ уроку |
Тема уроку |
1 |
Повторенняя за 1 курс. Діагностична контрольна робота |
2 |
Пароутворення і конденсація. Насичена й ненасичена пара. Вологість повітря. Методи вимірювання вологості повітря |
3 |
Властивості рідин. Поверхневий натяг рідини |
4 |
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1 «Визначення коефіцієнта поверхневого натягу рідини» |
5 |
Явище змочування. Капілярність |
6 |
Будова і властивості твердих тіл. Кристалічні й аморфні тіла |
7 |
Види деформацій твердих тіл |
8 |
Механічні властивості твердих тіл. Закон Гука. Модуль Юнга. |
9 |
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2 «Визначення модуля пружності різних речовин» |
10 |
Рідкі кристали та їх властивості. Полімери та їх властивості, застосування. Рішення задач, узагальнення |
11 |
Навчальний проект (захист). Дифузія та її значення. Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла |
12 |
Навчальний проект (захист). Дифузія та її значення. Вологість і температура повітря у приміщеннях, способи збереження тепла |
13 |
Різнорівнева тематична контрольна робота. |
14 |
Інструкція з БЖД. ФП №1 «Вивчення руху тіла під дією сили тяжіння» |
15 |
Інструкція з БЖД. ФП №2 «Дослідження механічного руху з урахуванням закону збереження енергії. Визначення тривалості польоту кульки кинутої горизонтально» |
16 |
Інструкція з БЖД. ФП №3 «Вивчення одного з ізопроцесів. Дослідна перевірка ізобарного процесу» |
17 |
Інструкція з БЖД. ФП №4 «Визначення коефіцієнта поверхневого натягу води» |
18 |
Інструкція з БЖД. ФП №5 «Визначення модуля пружності гуми» |
19 |
Інструкція з БЖД. ФП №6 «Вимірювання прискорення вільного падіння» |
20 |
Електромагнітна взаємодія |
21 |
Електричне поле |
22 |
Напруженість електричного поля. Принцип суперпозиції |
23 |
Електрична взаємодія точкових зарядів. Закон Кулона |
Для виконання дистанційних завдань заводимо новий зошит у клітинку на 36 аркушів. Цей зошит ви здаєте у перший день виходу на заняття після карантину.
Письмові дистанційні завдання, а саме: конспекти, письмові домашні задачі, лабораторні роботи, роботи фізичного практикуму – виконуємо в цьому зошиті!
Фотографії виконаних вами письмових домашніх завдань надсилайте на електронну адресу ppl38naur5@gmail.com. У полі «Тема» зазначайте групу, прізвище та номер задачі, наприклад:
3-18, Петров Петро, №3.11
Питання, які виникають при виконанні дистанційних завдань, також надсилаємо на вказану електронну пошту. У полі «Тема» при цьому зазначайте, що це – питання з теми, групу та прізвище та номер задачі, наприклад:
3-18, Петров Петро, ПИТАННЯ З ТЕМИ
Удачі вам, шановні здобувачі освіти, в самостійному опануванні знань!