2 курс “Інформатика”. Групи 2-19, 3-19

.

.

.

..

.

 

 

Для переходу до виконання уроків, клацніть мишею назву вашої групи 

2-19

3-19

№   Тема уроку
1Історія графічної культури
2 Дизайн і його тенденції. Ілюстрація.Цифрове мистецтво
3Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди
4Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка
5Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Коротка історія дизайну і типографіки.  Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. 
6Електронні та друковані портфоліо. Веб-дизайн. 
7Характеристики зображення та засобів його відтворення – яскравість, контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина), колірна гама, палітра, глибина кольору, насиченість кольору.
8Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання.
9Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами. Створення колажів. Прийоми колажування
10Робота з текстом
11Робота з векторними елементами
12Ретуш та художня обробка зображень, отриманих шляхом фотографування або сканування.
13Гама-корекція як засіб узгодження діапазону яскравості зображення і характеристик засобу його відтворення. Тонова корекція зображень. Робота з кольором
14ЛПР1Анімація в растровому графічному редакторі. Створення елементів для веб-сторінок
15Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг.
16Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань.
17Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні
18Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність.
19Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика
20ЛПР2 Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук
21Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання
22Робота з векторними контурами. Трасування об’єктів. Маскування. «Живі» переходи. Спотворення і деформація.
23Заливка об’єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтная сітка. Художні ефекти. Робота з символьними об’єктами
24Робота з текстом. Макетування Художнє оформлення. Ділова графіка
25Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням.
26Концепція багатосторінкового документа Смислові та художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні друкарські терміни.
27Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції.
28ЛПР4 Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж).
29Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів.  
30ЛПР5 Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету.
31Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз).
32Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання – журналу.  Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура).
33Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання.  
34Побудови композиції шпальт набору. Оформлення та макетування багатосторінкового видання – журналу. Верстка журналу.
35Підсумково-узагальнюючий урок

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Авторизація
*
*
Генерація паролю