.
.
.
..
.
Для переходу до виконання уроків, клацніть мишею назву вашої групи
2-19
3-19
№ | Тема уроку |
1 | Історія графічної культури |
2 | Дизайн і його тенденції. Ілюстрація.Цифрове мистецтво |
3 | Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди |
4 | Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка |
5 | Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Коротка історія дизайну і типографіки. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. |
6 | Електронні та друковані портфоліо. Веб-дизайн. |
7 | Характеристики зображення та засобів його відтворення – яскравість, контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина), колірна гама, палітра, глибина кольору, насиченість кольору. |
8 | Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання. |
9 | Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами. Створення колажів. Прийоми колажування |
10 | Робота з текстом |
11 | Робота з векторними елементами |
12 | Ретуш та художня обробка зображень, отриманих шляхом фотографування або сканування. |
13 | Гама-корекція як засіб узгодження діапазону яскравості зображення і характеристик засобу його відтворення. Тонова корекція зображень. Робота з кольором |
14 | ЛПР1Анімація в растровому графічному редакторі. Створення елементів для веб-сторінок |
15 | Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. |
16 | Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань. |
17 | Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні |
18 | Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність. |
19 | Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика |
20 | ЛПР2 Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук |
21 | Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання |
22 | Робота з векторними контурами. Трасування об’єктів. Маскування. «Живі» переходи. Спотворення і деформація. |
23 | Заливка об’єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтная сітка. Художні ефекти. Робота з символьними об’єктами |
24 | Робота з текстом. Макетування Художнє оформлення. Ділова графіка |
25 | Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. |
26 | Концепція багатосторінкового документа Смислові та художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні друкарські терміни. |
27 | Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції. |
28 | ЛПР4 Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж). |
29 | Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. |
30 | ЛПР5 Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету. |
31 | Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). |
32 | Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання – журналу. Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура). |
33 | Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання. |
34 | Побудови композиції шпальт набору. Оформлення та макетування багатосторінкового видання – журналу. Верстка журналу. |
35 | Підсумково-узагальнюючий урок |