Зарубіжна література 2 курс група 2-18

№ уроку

Дата

Тема уроку (для переходу до уроку клацніть лівою клавішею миші на потрібну вам тему)

 8

12/03 

Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет». Здобутки драматургії В. Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.

 

 9

 18/03

Розвиток мовлення. Золоті сторінки далеких епох. Гомер, Данте, Шекспір

 10

 19/03

Контрольна робота з теми: Золоті сторінки далеких епох. Гомер, Данте, Шекспір

 

2-18  код      k6zkmav

3-18  код      3q6gm7v

 

 11

 25/03

Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Німеччина. Романтизм у Німеччині.

 12

 26/03

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.

 13

 01/04

Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.   

 14

 02/04

Росія. Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) й А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів.

 

 15

08/04 

США. Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892).  Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця.

 16

 09/04

Волт Вітмен. «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя).Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Традиції й  художнє новаторство В. Вітмена.

 17

 15/04 

Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.

 18

16/04 

Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне». Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. Зображення соціального середовища у творі. Символіка. 

 19

 22/04

Густав Флобер (1821 – 1880). «Пані Боварі». Значення Г. Флобера для розвитку реалізму. Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі «Пані Боварі». Сюжет і композиція роману. Зображення суспільства. Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г. Флобера. Психологічні деталі. Боварізм як суспільно-психологічне явище.

 20

 23/04

Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). Значення Ф. М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя.

 21

 29/04

Ф. М. Достоєвський  «Злочин і кара». Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя. «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів. Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору. 

 22

30/04 

Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея».

(2 твори за вибором учителя) Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів. Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.  

 23

06/05

Розвиток мовлення. Німецький романтизм.  Творчість Тютчева і Фета. Волт Вітмен. «Листя трави». Стендаль  «Червоне і чорне».  Флобер  «Пані Боварі». Ф. М. Достоєвський  «Злочин і кара». Оскар Вайльд   «Портрет Доріана Грея».

 24

07/05 

Контрольна робота. Німецький романтизм.   Творчість Тютчева і Фета. Волт Вітмен. «Листя трави». Стендаль  «Червоне і чорне».  Флобер  «Пані Боварі». Ф. М. Достоєвський  «Злочин і кара». Оскар Вайльд   «Портрет Доріана Грея».

2-18  код      k6zkmav

3-18  код      3q6gm7v

 25

 13/05

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

 26

 14/05

Франція. Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла»  («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

 27

20/05 

Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».  Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

28 

 21/05

Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

 29

 28/05

Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.

 30

 29/05

Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

31 

 04/06

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

32 

05/06 

Позакласне читання. Ремарк Е.М. «Три товариші»

Чехов А. П. «Чайка», «Вишневий сад»

 33

11/06

Позакласне читання. Тургенєв І.С.  «Батьки та діти»  

Уеллс Г. «Війна світів», «Невидимець» 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Авторизація
*
*
Генерація паролю