Географія 2 курс Група 3-18

 

 

 

 

 

Для переходу до уроку, клацніть мишею потрібну вам тему

№ уроку

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

18

16.03

Вплив ґрунтів на спеціалізацію господарства регіону, країни. Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон світу та України.

 

Підручник :В.В. Безуглий, Г.О. Лисичарова

Географія 11клас «Генеза», 2019 рік

Опрацювати

§ 16 стр. 82

 

19

20.03

Світосистема як результат і процес формування глобальної єдності в системі «суспільство – природа»

Географічний простір.

 

§ 17 стр. 88

 

20

23.03

Динаміка чисельності населення світу. Демографічний перехід, його фази. Статево-вікова, шлюбно-сімейна структура населення. Демографічне старіння населення.

 

§  18 стр. 91

§  19 стр. 96

 

21

27.03

Особливості демографічної політики у країнах з різним типом відтворення. Міграції, їх показники. Просторові тенденції міграційних процесів. Якість життя. Демографічні прогнози.

 

§  19 стр. 97

§  19 стр. 99

 

22

30.03

Поняття «глобальна економіка». Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль транснаціональних корпорацій та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки.

 

§  20 стр. 101

 

23

03.04

Міжнародний ринок товарів. Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів, глобальні ринки вугілля, нафти й природного газу.

 

§  21 стр. 106

 

24

06.04

Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації.

 

§  22 стр. 111

 

25

10.04

Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.

 

§  22 стр. 113

 

26

13.04

Географічні складники політичної географії. Геополітика, її складові.Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили». Різновиди «сили».

 

§  24 стр. 123

 

27

17.04

Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України. Політико-економічна оцінка державного кордону України.

§  25 стр. 130

 

28

24.04

Кількість населення України. Відтворення населення. Особливості вікового і статевого складу населення України. Міграційні процеси в Україні. Українці на світовому і регіональному ринку праці. Демографічна політика в Україні. Система розселення.

§  26 стр. 136

§  27 стр. 140

 

29

27.04

Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів.

§  28 стр. 145

§  29 стр. 151

 

30

04.05

Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні.  Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки: тенденції розвитку, міжнародне кооперування.

 

§  30 стр. 154

§  31 стр. 157

 

31

08.05

Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств. Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування.

§ 31  стр. 157

 

32

11.05

Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні.

§ 32  стр. 164

 

       
       
       
       
       

Для виконання дистанційних завдань треба продовжувати працювати  в робочому зошиті з предмету, де необхідно опрацювати домашні завдання. Перевірка домашніх завдань буде проведена в перший день занять після карантину.

На електронну адресу викладача ivlevaolga23@gmail.com надсилайте фото виконаних завдань. Обов’язково зазначайте групу, прізвище, та тему уроку.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Авторизація
*
*
Генерація паролю