27 жовтня 2022 року психологічна служба Покровського ліцею взяла участь у вебінарі для освітян “На зв`язку: як відновити коло спілкування підлітка?”
Війна зруйнувала підліткові групи: діти втратили соціальні зв’язки, а комунікація з ровесниками – один із визначальних факторів розвитку тінейджера як особистості. У групі підлітки задовольняють потреби в самореалізації, група надає соціальну та емоційну підтримку.
Вебінар був присвячений ролі вчителя у допомозі підліткам під час відновлення втрачених зв’язків та встановленні нових.
Вебінар був присвячений ролі вчителя у допомозі підліткам під час відновлення втрачених зв’язків та встановленні нових.
Доповідачі:
Олександр Войтенко – історик, тренер неформальної освіти, співавтор платформи «Stories that Move», співавтор та автор посібників із громадянської освіти та прав людини, історичної пам’яті;
Мирослав Грінберг – сертифікований андрагог, голова правління Освітнього центру «Простір толерантності», тренер з громадянської освіти, міжкультурного діалогу, протидії расизму у футболі, недискримінації.
Вебінар відбувся у межах проєкту «Спільно для вчителів», спрямованого на допомогу педагогам підтримувати ментальне здоров’я та долати труднощі під час війни. Проєкт реалізовується освітньою організацією «Навчай для України / Teach For Ukraine» за підтримки ЮНІСЕФ у межах ініціативи «Спільно до навчання».
Олександр Войтенко – історик, тренер неформальної освіти, співавтор платформи «Stories that Move», співавтор та автор посібників із громадянської освіти та прав людини, історичної пам’яті;
Мирослав Грінберг – сертифікований андрагог, голова правління Освітнього центру «Простір толерантності», тренер з громадянської освіти, міжкультурного діалогу, протидії расизму у футболі, недискримінації.
Вебінар відбувся у межах проєкту «Спільно для вчителів», спрямованого на допомогу педагогам підтримувати ментальне здоров’я та долати труднощі під час війни. Проєкт реалізовується освітньою організацією «Навчай для України / Teach For Ukraine» за підтримки ЮНІСЕФ у межах ініціативи «Спільно до навчання».