19.04.2023 року на базі Донецького обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти для фахівців психологічної служби був проведений вебінар на тему: «ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В КОНТЕКСТІ КАР’ЄРНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ», в якому взяла участь психологічна служба ліцею.
Спікерки заходу:
МАТУШЕНКО Олена Анатоліївна (методист КЗ ДНМЦ ПС)
ЦВЕНТУХ Анастасія Володимирівна (методист КЗ ДНМЦ ПС)
Важливе місце у профорієнтації учнівської молоді посідає компетентність фахівців, які її забезпечують. Профорієнтаційна робота в закладах освіти, і особливо її якість, має вагоме значення для майбутнього здобувачів освіти. Тому під час організації профорієнтаційної роботи, варто основну увагу приділяти розробленню технологій пошукової діяльності, орієнтованої на глибоке вивчення випускником самого себе, свого соціального оточення, сучасного ринку праці, що сприятиме мобілізації його розумових здібностей і самостійному прийняттю рішення про вибір майбутньої професії.
У міжнародній та вітчизняній практиці активно використовується технологія, відома більше 30 років як Foresight (форсайт — «погляд у майбутнє»). Вона дозволяє колу осіб, які беруть участь у сесії, домовитися з приводу образу майбутнього, своїх дій щодо цього майбутнього та свого бажаного майбутнього.
Проведення профорієнтаційної роботи з дітьми, які мають особливі потреби, справа досить специфічна і не проста. Але і важливість профорієнтаційної роботи в рази вище і потрібніше в порівнянні з їхніми однолітками, які не мають проблем зі здоров’ям.
На заході були розглянуті наступні питання:
– аналіз роботи психологічних служб закладів освіти ТГ Донецької області за напрямом професійної орієнтації за І півріччя 2022-2023 н.р.;
– формування компетентності практичних психологів/соціальних педагогів з питань кар’єрного консультування здобувачів освіти;
– форсайт-сесія «Навички майбутнього – які вони?»;
– профорієнтація як один з найважливіших аспектів соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДЕОЗАПИСУ
.