Організаційно-методична робота
.
.
.
.
.
.
.
Методична робота
Професійна освіта – важливий життєвий старт для молоді
Щоб мати право вчити інших, Потрібно постійно вчитися самому
К.Д.Ушинський
Методична робота в Покровському професійному ліцеї здійснюється згідно з:
1.Конституцією України
2.Законами «Про освіту» , «Про професійно – технічну освіту»; «Про загальну середню освіту»
3.Положенням «Про методичну роботу в професійно – технічному навчальному закладі»
4.Статутом навчального закладу
5.Наказом Міністерства освіти і науки України №582 від 12.12.2000 року «Про удосконалення методичної роботи в системі професійно – технічної освіти»
6.Типове положення про атестацію педагогічних працівників. Наказ №1135 від 08.08.2013 року
Мета методичної роботи – ріст рівня педагогічної майстерності майстра виробничого навчання, викладача, інженерно – педагогічного колективу в цілому.
Основними завданнями методичної роботи є :
- організаційно-методичне забезпечення програм розвитку професійного навчального закладу;
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання учнівської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку, загальноосвітньої та професійної підготовки учнів, на основі принципів гнучкості, наступності, ступеневого характеру професійної освіти;
- розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки і техніки, передового педагогічного та виробничого досвіду;
- організаційно – методична допомога в розвитку педагогічної творчості, експериментально – дослідницькій роботі в впровадженні передового педагогічного досвіду, педагогічних технологій;
- створення комплексного методичного забезпечення предметів і професій, методичних рекомендацій, наочних засобів навчання;
- забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики;
- підготовка до атестації педагогічних працівників
Принципи методичної роботи ліцею:
- Системність та систематичність;
- Оперативність та мобільність;
- Оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм;
- Прогностичність та випереджувальний характер;
- Науковість ;
- Робота з педпрацівниками з урахуванням їх професійної компетентност.і
Реалізації програмних цілей Покровського професійного ліцею і методичної роботи сприяє єдина науково-методична проблема:
«Приведення обов’язкових засобів навчання та навчально – матеріальної бази до норм державних стандартів».
Методична робота на рік планується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу у вигляді самостійного розділу річного плану роботи ліцею.
Для інформаційного, дидактичного, наочного, технічного, наукового забезпечення вирішення проблеми, майстри виробничого навчання і викладачі використовують як традиційні так і інноваційні форми методичної роботи.
Єдність всіх компонентів системи методичної роботи, веде до росту результатів методичної діяльності.
В навчальній роботі головна увага приділяється якості проведення уроків, різноманітності форм і методів, міжпредметних зв’язків, застосуванню інформаційно-методичного забезпечення, зв’язку теорії з практикою.
Колектив майстрів виробничого навчання і викладачів професійного циклу, вбачає головне завдання в підготовці учнів бути конкурентоспроможними, висококваліфікованими, багатофункціональними робітниками, які прагнуть до подальшого професійного зростання
Цього не можна досягти без постійного оновлення змісту освіти, використання інноваційних технологій, а також пошуку шляхів соціального партнерства між роботодавцями та іншими суб’єктами праці. Якісна підготовка робітничих кадрів – важлива умова соціально-економічного розвитку України.
Освітній процес в ліцеї, спрямований на формування в учнів не тільки знань, а й достатнього рівня життєвої компетентності, щоб стати активним членом суспільства, громадянином своєї держави.
Отже, напрямок методичної роботи ліцею, спрямований на розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості у нових соціальних умовах незалежної України.
Інформаційно – методичний супровід педагогічних кадрів розвитку професійної майстерності
Інструктивно – методичні наради