У рамках співробітництва за проектом підтримки ЄС для сходу України, 28 липня 2021 року Покровський професійний ліцей відвідали представники ООН – Мартін Шрьодер, керівник відділу місцевого та людського розвитку представництва Європейського Союзу в Україні, Станіслав Топольницький, керівник програми «Підтримка ЄС для сходу України», та Валентина Смаль, спеціалістка з розвитку професійної освіти ПРООН.
Директор ППЛ Леонід Васильович Костиря розповів представникам ООН про підготовку та перепідготовку дорослих робітників для підприємств міста, розпочату цього року на базі ліцею. Пані Валентина відзначила, що така діяльність, пов’язана з економікою міст Донбасу, є надзвичайно важливою і здійснюється у співпраці з центрами зайнятості. Представників ООН надзвичайно зацікавив факт поновлення освіти дорослих, зокрема рівень попиту на перепідготовку дорослих з боку підприємств міста – як державних, так і приватних. Звернули увагу вони також і на перспективи розвитку співробітництва з ліцеєм, оскільки наразі, маючи ліцензію на 20 спеціальностей, в єдиному професійному ліцеї міста ведеться підготовка лише на 5 професіями.
У токарній майстерні представники ООН особисто побачили як сучасні токарні верстати, придбані за програмою співробітництва з ООН, так і раритетну техніку 1957 року випуску. Також, звернули увагу на вироби, виконані учнями групи 5-20 за перший рік навчання. Обговорили питання гарантійного технічного обслуговування нових верстатів, підготовки та підвищенню кваліфікації викладачів та майстрів виробничого навчання Покровського професійного ліцею, які працюють у групі токарів.
Без допомоги ООН та нашого базового підприємства ПРАТ “ШУ “Покровське” нам не вдалося б реалізувати відновлення програми підготовки кваліфікованих токарів, тому наші сьогоднішні гості – це бажані гості. Ми вдячні міжнародній спільноті за допомогу і завжди раді бачити співробітників ООН у наших стінах.
Співпраця Покровського професійного ліцею з міжнародним проектом наразі є дуже успішною, тому ми завжди готові до розширення формату та обсягу такої взаємодії.