В Покровському професійному ліцеї проведено ІІ (регіональний) етап ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

У вівторок, 19 листопада 2019 року, в Покровському професійному ліцеї проведено ІІ (регіональний) етап ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Сам Петро Дмитрович Яцик – канадський підприємець українського походження, меценат і філантроп, відомий своїм вагомим внеском у фінансування українознавства на Заході та в Україні. Конкурс названо його ім’ям, бо саме він уперше профінансував та започаткував це українознавче змагання.

Конкурс щороку стартує 9 листопада, в День української писемності та мови. Раніше на нашому сайті повідомлялося про І етап конкурсу, проведений в ліцеї. Наразі переможець першого етапу – Латишев Ілля, група 3-19 – бере участь уже у другому етапі конкурсу.

Конкурс проходить у чотири етапи за олімпійською системою: шкільний, районний, обласний та загальноукраїнський. Переможці конкурсу, крім цінних подарунків, отримують грошову винагороду.

До журі конкурсу увійшли:

Васюхно Тетяна Іванівна – голова, завідувач кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО у Донецькій області.

Циганок Олена Миколаївна – секретар, керівник методичної секції викладачів української  мови та літератури, зарубіжної літератури Покровського методичного об’єднання, викладач Покровського професійного ліцею.

Баркар Вікторія Іванівна – викладач ДНЗ «Білицький професійний ліцей».

Козуб Ірина Михайлівна – викладач Білозерського професійного гірничого ліцею.

Ткаченко Людмила Вікторівна – викладач Курахівського професійного ліцею.

Жидкова Олена Олександрівна – викладач ДНЗ «Мирноградський професійний гірничий ліцей».

Богодарова Олена Сергіївна – викладач Гірницького професійно-технічного училища.

Гречук Клавдія Григорівна – викладач Селидівського професійного ліцею.

Конкурс розпочався із підготовки та видачі учасникам конкурсних завдань. Для кожного з учасників надано спеціальний код, за яким перевірятимуть його роботу.

Така складна організація змагання потрібна для того, щоб виключити можливість надання неправомірної переваги учасникам, бо прізвища автора роботи на листках із відповідями немає, що виключає можливість при перевірці «підсудити» комусь із конкурсантів. Тому для правильного заповнення спеціальних (з печатками) аркушів для виконання конкурсних завдань деяким із конкурсантів допомагали консультанти – члени журі.

Індивідуальні завдання конкурсу надаються кожному з учасників окремо, на подвійних роздруківках відповідно до отриманого номера-коду. Завдання однакові за характером – це завдання з української мови, але різні за змістом у кожного з учасників.

Як з’ясувалося в результаті конкурсу, завдання виявилися під силу всім конкурсантам. Найкраще всі учасники справилися із третім, четвертим та п’ятим завданнями.

Важчими були друге та шосте завдання. Викликало труднощі також завдання із фразеологізмами.  Твір-роздум зацікавив учасників великим вибором тем, із яких більшість обрали тему про дружбу. Напевне, саме ця тема не лише актуальна, але і духовно близька здобувачам освіти. Деякі з творів стали справжнім «криком душі» конкурсантів.

Перевірка виконаних конкурсних робіт дозволила журі зробити певні узагальнення та сформувати побажання викладачам української мови в ЗП(ПТ)О, серед яких – приділення більшої уваги темам «Фразеологізми», «Синтаксис» та «Пунктуація».

Переможцями ІІ етапу конкурсу стали здобувачі освіти Селидівського (1 місце),    Родинського (2 місце) та Авдіївського (3 місце) закладів професійно-технічної освіти. Переможці візьмуть участь в обласному етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Авторизація
*
*
Генерація паролю